تکنولوژی خریت

سرم خورد به سنگ ... ، کو آدم؟!!

تکنولوژی خریت

سرم خورد به سنگ ... ، کو آدم؟!!

فی الباب ترمودینامیک شجاعت و کامیابی

 

ما... میخواهیم امروز ، کلید صندوقچه خوشبختی را بدهیم به شماها تا بروید برای خودتان حال کنید

اسب حضرت عباس را به خاطر دارید؟

آجیل مشکل گشای شما ، همین اسب نجیب میباشدندی!

 

از فردا اول هفته وقتی از خواب بلند میشوید ، هرچه ناگوار که برایتان رسید را به تـ...خم اسب حضرت عباس حواله بدهید ، تـ...خم های مبارک خودتان ارجاع بدهید و رو به جلو حرکت کنید.

 

و اگر تـ...خمی ندارید بروید بگردید و آن را از میان صفحات زندگی پیدا کنید و اگر تـ...خم مبارکتان ضعیف است ، تلاش فرموده و آن را از طریق ذهن تقویت کنید .

 

بی تـ...خمی و یا بی خـ...ایه بودن یعنی ترس ... ;و ترس برادر مرگ است

و مرگ از بی تـ...خمی یعنی هر روز مردن

 

: 1p.s بدا به حال آنان که هر روزشان مرگ است

: 2p.s اسب در این مبحث گویا نکته انحرافی بود!!

۳p.s : ما...به خدا خیلی ماهیم ;بدچاک بودن ادبیات ما را عفو کنید.

 

نظرات 13 + ارسال نظر
مرجان جمعه 9 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 09:36 ب.ظ http://anemone

خدا درمانتان کناد :دی

به قول آن دوستمان:

چیزایی که زود فهمیده میشن
بهت میگن که یه احمق فهمیده هستی !

خدا دید ذهنتان را گشاد کناد

مسیح جمعه 9 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 11:34 ب.ظ

و اگر تـ...خمانمان را در بدو میلادمان از جا کنده باشند حکم چیست؟؟؟
حکم یک تـ...خمه ها به چه صورت است؟؟؟
سئوالات را برای روز مبادا می پرسم!!!
شوخی بود

بابت لینک ممنون
خر کیف شدم از اینکه یه چیزایی رو فهمیدم
جلف بازی رو تعطیل می کنم
تا بعد

جناب وین دایر میفرمایدبرای هر انسانی تخمیست ، همانگونه که برای هر خری دمبیست !
بگردید عزیزم ، همانا جوینده یابنده است.
یک تخمه حکم همان دو تخمه را دارد ، یکی نیز برای شجاعت کفایت میکند .

زن کثیف شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 01:07 ق.ظ http://poison-girl.blogsky.com/

ما گشتیم مقداری تخم مرغ و تخم کفتر و از اینگونه اختام !‌( جمع جدید تخم اختراع شخص کثیف خودمان! ) پیدا نمودیم ! کافیست؟
فی الحال از حضور همه جانبه شما سپاس را میگذاریم

اختام !هرچه بیشتر بهتر
ضرر ندارد

جوجه تیغی شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 01:57 ق.ظ http://hojo.blogfa.com/

اگه تخمشو داری بیا تو تیر رس ما ...

جـ...نده را از ماچ نترسانید

آرش شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 03:11 ق.ظ http://the-eleven.blogfa.com

آنقدر به تخم هایمان حواله دادیم ... که اجاقمان کور شد ... نسل پدر را منقرض کردیم ... اسب حضرت عبّاس را نمی دانم !!!

جیگــــــری !

ملت همه چیز را یا به تخم اسب حضرت عباس حواله دادند و یا به سفره حضرت عباس .

حوالجات زیاد بود و هر دو از کار افتاده
در جهت مثبت به تخم هاتان اگر حواله بدهید افاقه میکند

گیلاسی شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 04:40 ق.ظ

چرا لینک من رو برداشتی ؟!

ما ... به آنجای استکبار بخندیم اگر لینکت را برداریم

خر نسبتا فهیم شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 03:40 ب.ظ http://wisedonkey.persianblog.ir

ببخشید اگر بز خایه بودیم چه؟
عاشق این بی عفتی ادبیاتتان هستیم کا!

با آنالیز صحیح زندگی تقویتش کنید عزیز

مرجان شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 03:45 ب.ظ http://anemone

خب یعنی حالا مثلا منظور ؟

حالا من احمق فهمیده ام یا احمق نفهم آیا ؟ (:/

ما ... به دوستانمان هیچگاه اهانت نخواهیم کرد
منظورمان این بود که امور زود فهم لزوماْ مفید نیست و مخ را تنبل و بی عار بار می آورد.

مرجان شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 09:00 ب.ظ http://anemone

پس یعنی میخوای بگی حالا مخ من تنبل و بی عاره دیگه آیا ؟ (:/

ببینید مرجان عزیز ...
رویه من تو این وبلاگ کل کل و یکی به دو نیست
کاراکتر ممیز دوست داره بی شرمانه بنویسه و بی شرمانه پاسخ بده و بی شرمانه کامنت بنویسه .
و فقط و فقط در رابطه با پست نوشته ها صحبت کنه .
اینی که منظورت با کی بود
یعنی چی
خودتی
چه طوری .. تو خوبی من بهترم
قربونت بگردم و قربونت آویزون شم از اینا از اونا اینجانداریم

بنابراین من در اینجا با وبلاگ هایی در ارتباط هستم که از جنس ممیز هستن. و میبینی که همه کامنت هایی که برام مینویسن در دایره مطالب نوشته شده در همون پست هست .
ممکنه من یه گوشه دیگه از این فضای وب تفسیر قرآن نویس باشم و یه گوشه دیگه داستان بنویسم و در گوشه ایی دیگر اشعار عاشقانه .

شماهم ممکنه ننه مارپل باشی و به قول خودت مچ گیری کرده باشی .
من به عنوان یک خوره نویسندگی این حقو دارم تا همه جور سبک نوشتاری رو تجربه کنم .

این کار نه اسمش دروغ هست و نه سیاه بازی !!!
اگر از قبل تجربه کردن سبک های مختلف نوشتاری چیزی تو جیبم بره و یا چیزی از دوستان بلاگر کم بشه اونوقت میتونیم این کارو سر کار گذاشتن دیگران بدونیم و یا لقب سیاه بازی بهش بدیم .

این رویه بین خیلی از نویسندگان وجود داره که با اسم مستعار مطلب بنویسن و از فاخرترین متن تا لکاته ترین کلمات رو استفاده کنن .

همونجور که وحشی بافقی و خیلی از بزرگان فرهنگ و ادب در نوشته از نام ائمه استفاده کردن و در شطیحات حتی به صراحت از آلت تناسلی اسم بردن .

منم به عنوان شاگرد نویسندگان ، علاقه دارم سبکای مختلف رو محک بزنم .


* * *

شما منو با اون شخصی که اشتباه گرفتی کاملان درست اشتباه گرفتی
خودم هستم .
منتها اینو از من قبول کن که این کار سیاه بازی نیست ، سرکارتم نگذاشتم .
اولین کامنتو شماها ( شخص جنابعالی )برای ممیز گذاشتین و نه ممیز
سرندی پیتی هم به شماها کار نداشت
خودتون اومدین چوب انداختین تو گوه و بوشو بلند کردین

میتونی اسم اینکارو بزاری فرافکنی و بدت بیاد

* * *

قرار نیست و دلیلی نداره هرکسی که وبلاگ مینویسه با شناسنامه واقعی کار بکنه...
ورود من به فضای وبلاگ نویسی برای پیدا کردن شوهر و یا همسر و یا شریک و یا همکار و یا دوست یابی نبوده .
بنابراین دلیلی نداره تا در یک وبلاگ ثابت و با یک اسم ثابت مطلب بنویسم .

* * *

هر زمانی که اراده کنم اسم عوض میکنم
آدرس وبلاگ عوض میکنم
سبک نوشتاری عوض میکنم
شعر .. سیاست ... داستان ... کس شعر .. جفنگ ... قرآن ... ترجمه
از هرچی عشقم بکشه مینویسیم .
با هر اسم و هویتی که عشقم بکشه کار میکنم
چرا اسم و هویت عوض میکنم ؟
به این دلیل که حوصله ندارم مدام برای افراد سطحی نگر دلایل کارمو توضیح بدم .
خوشم نمیاد فلان دوست از وبلاگ قبلیم پاشه بیاد و بساط نصیحت راه بندازه .

یکی بیاد نصیحت کنه .. یکی بیاد توضیح بخواد

* * *

مرجان عزیز
من از ذهن شما خیلی توقع بیشتری دارم ، برام قابل درک نیست که مرجان با اون درایت و ذکاوت چرا بعضی مواقع به یه دریای با عمق یک وجب تبدیل میشه.

* * *

کاراکتر ممیز نه با وب شما همخونی داره و نه با ذهن شما
ای مرجان ... ای مرجان ... از ما تحت و کان ما بیرون بکش لطفن (:
تو امسال کمر همت بستی منو کسخل کنی بفرستی گوشه تیمارستان

الانم اگر حدس زدی من عصبانیم ... کاملن حدست درسته
به درکم جای خودت بترک d:
:-* :-* با همین صورت پشمالوم (:

بیمار ذهنی متولد آگوست ! یکشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 02:24 ق.ظ http://www.2khtareaugust.blogfa.com

من امشب زندگیم هیچ صفحه ای نداشت که بخوام از توش ت..خ...م پیدا کنم
حضرت عباس و اسبشم باهام قهرن انگار !
وبم باز نمیشه (مثلا با گریه !)
حالا این وقته شب ت.خ.م. از کجا بیارم حواله اش بدم؟
تازه میفهمی که این قضیه اش فرق میکنه !
این وبه
نمیشه به هیچی حواله اش کرد
:دی
لذا خواهشمندم کسانی که ت.خ.م دارن برای بنده سوگواری کنند امشب را تا صبح
ما که نداریم میشینیم تا صبح غمباد میگیریم !

عجبا ... عجبا
چرا همه عزیزان میگویند تخمی در کار نیست ؟
یعنی در سرتاسر این بلاگستان آدم خایه داری نیست تا از تئوری تخم داری حمایت کند؟

بیمار ذهنی متولد آگوست ! یکشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 02:32 ق.ظ http://www.2khtareaugust.blogfa.com

ولی جناب تکنولوژی خریت !
با اون تکنولوژیت یه کاری بکن ما از این غمباد خلاصی یابیم
...
وبموووووووووو میخوام
مامااااااااااااااااااان
این عادت هم چیز کوفتیه ها !

ما ...،از آن موقعه ایی که خاطر شریفمان یاری میکند ، بلاگفا به بلاگ فاک معروف بوده .
هر از مدت یک بار پریود میشود و بنای بد خلقی میگذارد...
باهاش کنار بیا عزیز برادر ، به حول قوه الهی درست میشود

Sleeper یکشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 11:40 ق.ظ http://TeeTee.Blogfa.Com

گفتی اگر از آنها برای خودمان پیدا کنیم حل است؟

نگین دوشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 02:39 ب.ظ http://ariai.blogsky.com

به دلیله نکته انحرافی
و زیادی بی چاک بودنه این ادبیات چیزی برای گفتن نداریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد